Peter Brückel bouwde ons bedrijf op en gaf het stokje vijf jaar geleden over aan zijn dochter Daphne. Inmiddels voelen zowel Steven, Jolanda als de andere vaste medewerkers als directe familie. Bovendien staat de volgende generatie al klaar, omdat Daphne’s zoon Dalí James inmiddels werkt als cameraman en dronepiloot.
Van smaakmaker op sparringspartner
Onze oprichter Peter had de bijnaam als ware smaakmaker, terwijl op het visitekaartje van Daphne de uitdagende vraag staat of je klaar bent om een potje te sparren. Het tekent de ontwikkelingen in de reclamewereld, waarbij het steeds belangrijker is geworden om tot de kern door te dringen. Goede reclame vraagt om een zowel creatieve als integrale en vasthoudende aanpak, iets waarmee we al een halve eeuw succesvol zijn.
Peter vertelde aan Business Haaglanden bijvoorbeeld: “In deze branche is het ‘hoort zegt het voort’ en dat zal zo blijven. Brückel heeft inmiddels duizenden klanten bediend, vooral in Haaglanden. Toen ik begon had ik een fotografische zetmachine. Die kan een museum in! Het zijn andere tijden die om een andere aanpak vragen.”
Populaire posters
Bijzonder trots zijn we op onze populaire posters, die iedere maand de etalage sieren. We zijn erom bekend komen te staan aan de bekende Haagse Laan van Meerdervoort 174. Daphne sprak erover met de krant Den Haag Centraal: “Een cadeautje voor de buurt, iets waar bijvoorbeeld rondom de verkiezingen leuk op werd gereageerd: ’Stem op Brückel, altijd de puntjes op de ü’.”
Met die posters tonen we graag ons creatief vakmanschap, net als in de campagnes die we ontwikkelen voor onze meer dan 250 klanten. Dat doen we al 50 jaar, waar we uiteraard ontzettend trots op zijn. Bovendien houden we de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. We zijn mede daardoor uitgegroeid tot een fullservice reclamebureau, inclusief aandacht voor online.
Google-partner
Steven vertelde in de krant Den Haag Centraal bijvoorbeeld: “Ons bureau is een Google-partner. Dat is belangrijk, dat geeft aan dat je alle knowhow in huis hebt, elk jaar gecertificeerd wordt en dat klanten weten dat ze gevonden worden door middel van hun website en advertenties op Google, Facebook en Instagram.”
We vieren dat we 50 jaar bestaan en zijn trots op die prestatie. Peter is nog altijd als adviseur bij ons bedrijf betrokken. Daphne zet de nieuwe lijnen uit en zowel Steven, Jolanda als de andere vaste medewerkers zorgen er met veel passie voor dat klanten kunnen rekenen op creatief vakmanschap van de bovenste plank. Wij zijn klaar voor de volgende 50 jaar!