Hoe lang gaat een website mee: wanneer moet je die vernieuwen?
In de jaren ’90 keken ondernemers niet of nauwelijks om naar hun website die al 15 jaar in de lucht was. Die houdbaarheidsdatum van een website geldt allang niet meer, maar hoe komt dat? Wij zochten uit waarom bedrijven hun website gemiddeld iedere 3 tot 5 jaar ingrijpend omgooien of vernieuwen.
Brückel Reclame kun je om een boodschap sturen
In het magazine 'Bij ons in de Residentie' kon je een leuk verhaal lezen over ons dynamische reclamebureau.
SEO vs. SEA: 5 verschillen tussen twee vormen van zoekmachinemarketing
Wil je bouwen aan jouw online succes en je pijlen richten op de zoekmachine(s)? Google, Bing en andere zoekmachines zijn voor steeds meer bedrijven de belangrijkste bron van nieuwe bezoekers. Maar, hoe zorg je er online voor dat potentiële nieuwe klanten via de zoekresultaten bij jou uitkomen? Dat kan met Search Engine Optimization (SEO) en Search Engine Advertising (SEA). Het zijn twee technieken met hetzelfde doel, al bestaan er een aantal belangrijke verschillen.
Wij zetten de 5 belangrijkste verschillen voor je op een rij. Zorg dat je ze goed uit elkaar houdt, als je kiest voor een gerichte strategie om online succesvoller te worden. En wil je SEO en SEA combineren? Ook dat is uiteraard goed mogelijk, al blijft het belangrijk om goed te weten welke techniek je voor welk specifieke (sub)doel je kunt inzetten.
3 kritische vragen die u kunt verwachten als we uw huisstijl ontwerpen
Niemand begint van de één op de andere dag een bedrijf. Daar gaat tijd overheen om uw eigen zaak of bedrijf op een goede manier van start te laten gaan. Met een eigen gezicht en een duidelijk imago. Tenminste, als u besluit het goed aan te pakken.
50 jaar Brückel Reclame: TROTS op creatief vakmanschap
Het was vijftig jaar geleden dat Peter Brückel ons reclamebureau oprichtte. Hij deed dat in een tijd waarin reclame nog met een 'k' geschreven werd en waarin bedrijven via de Gouden Gids aan hun klanten kwamen. Er is intussen ontzettend veel veranderd, al is het nog steeds het creatieve vakmanschap waar het in ons familiebedrijf allemaal om draait.
Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
De Wet bescherming Persoonsgegevens (Wbp) wordt op 25 mei 2018 opgevolgd door de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Deze nieuwe Europese privacywet is opgesteld om gegevensbescherming in de Europese Unie te regelen.
Opvallende tramreclame in Den Haag en omgeving
Opvallende OV-reclame inzetten? Alle trams in Den Haag en omgeving rijden langs drukbezochte locaties. Uw tramreclame is zichtbaar voor automobilisten, fietsers en voetgangers. De HTM-trams en RandstadRail rijden 7 dagen per week en minimaal 12 uur per dag door het straatbeeld en bereiken honderdduizenden mensen.
Expositie bij Pulchri
Peter Brückel, voormalig directeur van Brückel Reclame, het bekende reclameadviesbureau uit Den Haag (sinds 1968), presenteert een compilatie van creatieve en kunstzinnige uitspattingen in de vorm van zo’n 100 affiches.
Blikvanger in de stad
Busreclame voor een maximale zichtbaarheid
Een goede reclamecampagne combineert een breed bereik met een opvallende creatieve uiting. Bijkomend voordeel? Lage kosten voor een efficiënte campagne. Benieuwd waar al die elementen op een mooie manier samenkomen? De bus is een ware blikvanger in de stad. Het is een groot rijdend billboard, waarop u voldoende ruimte heeft om op een opvallende wijze te adverteren.
De bussen rouleren qua routes en rijden verschillende lijnen per dag. De bus is doorlopend in beweging en bereikt daardoor een grote doelgroep. De bus passeert voetgangers, fietsers, automobilisten en alle anderen die zich op straat of in de omgeving bevinden. Dit leidt tot een goede zichtbaarheid bij een groot aantal potentiële klanten.
SEA, Google Ads
95% zoekt via Google naar producten en diensten: speel daar met SEA op in Ruim 95% van de internetgebruikers zoekt via Google naar producten en diensten. Dat betekent dat het internet een enorme potentie heeft, mits u daar op de juiste wijze gebruik van maakt. Search Engine Advertising (SEA) helpt u helemaal bovenaan te staan binnen de zoekresultaten, zodat u het bezoek van uw website flink kunt vergroten.
Outdoorreclame steeds opvallender
Outdoorreclame wordt steeds opvallender, dankzij de innovatieve mogelijkheden die we u kunnen bieden. Benieuwd hoe u van een bushokje of tramhokje uw tijdelijke kantoorruimte kunt maken of hoe u ervoor zorgt dat u met een A0 poster opvalt in het drukke straatleven? We beschikken over een uitgebreide ervaring en zorgen er als ROTA marketingbureau voor dat u kunt rekenen op een vakkundige aanpak, die bewezen effectief is.
Adverteren in de bioscoop
Voor groot bereik en speciale evenementen. Adverteren in de bioscoop betekent een groot bereik, zowel letterlijk als figuurlijk. Het scherm meet tientallen vierkante meters, zodat u voor aanvang van de film de mogelijkheid heeft om uw boodschap op een duidelijke manier over te brengen. Alle stoelen zijn naar het scherm gericht, waardoor u gemakkelijk de aandacht trekt en adverteren in de bioscoop uiterst effectief is.
Brückel Reclame BV
Laan van Meerdervoort 174
2517 BH Den Haag
070 360 76 76
© 2024 BRÜCKEL RECLAME BV